Monday 29 April 2013

Ini bukan tentang CINTA! tapi MANUSIA!

Asalammualaikum semua..
Now tepat jam 12.00 am:
Tiba2 terasa nak buka blog and update sikit..
First thing; muhasabah diri tentang MANUSIA.. Sesungguhnya memang tiada manusia yg sempurna.. aku belajar mengenal erti manusia, manusia memang mudah lupa.. kadang-kadang bila dah terjumpa yg lebih baik sikit mereka akan tinggalkan yg sebelum itu.. Aku tak bercerita pasal CINTA, tp erti kemanusiaan.. bukan dalam perhubungan je kite selalu ditinggalkan.. tapi dalam seharian hidup jugak.. contoh,(contoh okay) situasi seharian di ofis, rumah, kawan2.. mungkin sekarang orang suka kita, tapi nanti dia boleh benci.. cuma family, sahabat sejati yg tak akan lakukan semua tu.. sekarang prestasi kerja aku mungkin kurang, tp aku still cuba buat yg terbaik.. biasa la perempuan kan.. mood tak menentu.. sebagai pihak lain yg sepatut nya memahami, mereka tak boleh sewenang2 nya menolak kita habis2an.. bincang lebih baik.. arghhhh tak nak cakap banyak..
Last, boss im sorry.. maybe perkara kelalaian aku takkan berlaku lagi.. one things aku tetap ikhlas berkerja tanpa paksaan apa2..
Ketawa adalah penawar kesedihan yg paling berkesan..

No comments:

Post a Comment